Jump to content
RS2Ad banner
Sign in to follow this  
KekDev

Arios - Back-end Leaked & SQL Dump

Recommended Posts

Had this for a while and haven't seen the full version being released (except the Front-End by the designer himself aka Illuzive over at R-S)

Contents:

  • Full Arios website (March 2016)
    • Vote
    • Donation Store
    • Custom Forums
    • Member CP
    • Admin CP
    • Message Center
  • SQl configs of the server & Staff dump (6.1 MB)


Enjoy:

Hidden Content

    Reply to this topic to see the hidden content.

Live preview: 

Hidden Content

    Reply to this topic to see the hidden content.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
RS2Ad banner

Good job +1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great looking them, how did you get your hands on it ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 02/11/2016 at 11:12 PM, Kevy said:

Great looking them, how did you get your hands on it ?

Can't remember, been a while :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

thanks for the release :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn! Looks sick, will use it :)

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Most likely gunna use it, thanks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epic! May actually use this

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx man going to use this i think

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice release man! I might pick this up then once I can.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seems that Arios needs to be warning their users!

Share this post


Link to post
Share on other sites

doesn't contain the highscores it seems

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, doggyg said:

doesn't contain the highscores it seems

only takes a few minutes to write up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks for this!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thank you!! lol!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Have seen better leaks lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

can a mod remove the spam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

can you get

Hidden Content

    Reply to this topic to see the hidden content.
 's database plz? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice fucking leak! Cheers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'll see if I have the HS database. But I believe it used King Fox's

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice

Share this post


Link to post
Share on other sites

for the thing

Share this post


Link to post
Share on other sites

TEST

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx mean 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×